Pentru informații detaliate despre celelalte programe cofinanțate de Uniunea Europeană vă invităm sa vizitați www.fonduri-ue.ro

Conditii de internare

Acte necesare:

Internarea in spital se face pe baza urmatoarelor acte:

  • buletin sau carte de identitate;
  • certificat de nastere in cazul copiilor minori care se interneaza in Clinica ORL;
  • bilet de trimitere - model unic de bilet de trimitere pentru servicii medicale clinice / bilet de internare semnat de medicul din ambulator sau medicul de familie si vizat de medicul de garda al clinicii in care urmeaza sa se interneze;
  • cardul de sanatate;
  • document ce dovedeste calitatea de asigurat (adeverinta salariat, cupon de pensie personal, adeverinta de somaj, adeverinta de elev, adeverinta de asigurat emisa de CAS in care isi are domiciliul pacientul), sau dovada de asigurat din aplicatia SIUI, daca este cazul.
  • in cazul in care asiguratul este salariat va prezenta adeverinta de salariat cu numarul de zile de concediu medical efectuat in ultimele 12 luni.

Externarea pacientului se face de catre medicul curant si se va comunica pacientului cu cel putin 24 de ore inainte. Medicul curant va completa Biletul de externare si scrisoarea medicala in care va consemna diagnosticul la externare, starea pacientului, tratamentul medical, indicatii privind regimul alimentar, data controlului medical si numarul de zile de concediu medical(dupa caz).In cazul externarii pacientului la cerere, i se va explica riscurile la care se poate expune. Medicul curant consemneaza in Foaia de observatie solicitarea de externare a pacientului, iar acesta este pus sa semneze ca a solicitat externarea.La externare se foloseste cardul de sanatate al pacientului.

Documentele care se elibereaza pacientului la externare:

  • Bilet de externare;
  • Scrisoare medicala;
  • Certificat de concediu medical(dupa caz);
  • Adeverinta medicala(dupa caz);
  • Reteta medicala;
  • Decont de cheltuieli.

 

Noutati

Decizie suspendare concurs kinetoterapeut - S. Cl. Recuperare Medicala Cardiovasculara

DECIZIA NR. 119

DIN DATA DE  31.10.2017

            Ec. Carmen Marinela Cumpat, manager al Spitalului Clinic de Recuperare Iasi,  numita prin Dispozitia Primarului Municipiului Iasi nr. 1055/29.03.2017;

            Avand in vedere:

-          dispozitiile Hotararii Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant in sectorul bugetar platit din fonduri publice;

-         sesizarea nr. 21691/26.10.2017 a  doamnei Axinte Dana – sef serviciu RUNOS;

-         sesizarea nr. 21923/30.10.2017 a comisiei de concurs (Dr. Leon Maria – Magdalena, Ciornovalic Gina;

        

                                                   DECIDE

          Art. 1 Suspendarea concursului organizat in data de 23.10.2017, pentru ocuparea unui post de Kinetoterapeut debutant la Sectia Clinica Recuperare Medicala Cardiovasculara.

             Candidaturile inregistrate la concursul a carui procedura a fost suspendata se considera valide, daca persoanele care au depus dosarele de concurs isi exprima in scris intentia de a participa din nou la concurs la noile date.

       Art.2 Prezenta decizie va fi afisatea la sediul Spitalului Clinic de Recuperare Iasi si publicata pe pagina de internet a spitalului

        Art. 2 Serviciul RUNOS se încredinţează cu ducerea la cunoştinţă a prezentei decizii.

      

.

 

 

  Manager.                                                               Consilier Juridic,

Ec. Carmen Marinela Cumpat                                          Gabriela Nica 

 

 

 

 

(0 votes)147 views